تلاش برای ارائه راهکارهایی بومی سازی شده با توجه به مسائل حوزه فینتک در ایران، ارزش اصلی در تفکر خالقان وندار بوده است. امروز کسبوکارها بیش از هر زمان دیگری نیاز دارند تا راهحلهای سریع و جامع پرداخت و تسویه را در یک میزکار دریافت کنند. ما با کمک همراهانمان در وندار برای رسیدن به این هدف در کنار آنها هستیم.
مهدی عبادی
همبنیانگذار و مدیرعامل
محمد مقصودی
همبنیانگذار و مدیر فنی
آرش گیتی
همبنیانگذار و مدیر محصول
مرضیه ایزدی
همبنیانگذار و مدیر مالی
یک جمع دوستانه؛ نقطه شروع سفر
مهدی عبادی مدیرعامل کنونی و بنیانگذار وندار در آغاز راه با محمد مقصودی به عنوان متخصص فنی، آرش گیتی به عنوان طراح محصول و مرضیه ایزدی به عنوان مدیر مالی همراه شد. گروه چهارنفره همبنیانگذاران وندار در اولین مرحله هدفگذاری توانستند دی ماه 97 نسخه ابتدایی داشبورد وندار را ارائه کنند. درگاه پرداخت و داشبورد ابزار اولین محصول ارائه شده در این نسخه بود و به مرور با گسترش تیم برنامهنویسی وندار مسیر توسعه محصولات و خدمات خود را ادامه داد.
یاران وندار
همکاران ما در خانه وندار
سهراب علیمردانی
راهبر دواپس
عقیل مصطفیلو
مسئول تشریفات
علی بنازاده
کارشناس حسابداری
علیرضا هموطن
کارشناس توسعه کسبوکار
پوریا عرب
راهبر فنی
محسن فراهانی
راهبر فنی
حدیث زاهدزاده
کارشناس حقوقی
نفیسه ملاحسن
مسئول دفتر
علی جعفری
مدیریت مشتریان
نگین منشی
کارشناس حسابداری
حمید محمودپور
راهبر فنی
محمد حائری
توسعهدهنده
محمدامین مظفر
مدیر محصول
محدثه سوادکوهی
راهبر تیم داده
ناصر احدی
توسعهدهنده
داود صالحی
کارشناس مدیریت پایگاه داده
مائده ایزدی
کارشناس ارشد فروش
محمدحسن عاطفت
توسعهدهنده
محمد قربانی
توسعهدهنده
محمد میرصفایی
توسعهدهنده
پویا پورمحمد
توسعهدهنده
شاهین حسینیاقدم
توسعهدهنده ارشد
سحر گیتی
کارشناس پشتیبانی
جواد حبیبی
اجایل کوچ
بهاره جلیلوند
اسکرام مستر
محمدرضا قبادی
مدیر توسعه کسبوکار
رشد وندار در گرو رشد مشتریان
ایجاد یک سازوکار چابک و امن برای مشتریان رشد وندار را رقم زد؛ ما در ابتدا با ساخت یک داشبورد ساده که همه ابزارها و نیازهای پرداختی کسبوکارها را تامین کند توانستیم نظر شرکتهایی مثل الوپیک را برای همقدمی جلب کنیم و امروز با توسعه خدمات خود توانستیم به نامهایی بزرگی مثل نماآوا، فیلیمو، تپسی و... راهکارهای پرداخت مناسب با نیازشان ارائه دهیم.
از ابتدا آماده برای فردا
وندار به صورت رسمی ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ به عنوان یک شرکت ثبت شد و کار خود را با ارائه محصول «تسویه حساب به حساب» برای الوپیک شروع کرد. رشد سریع استارتآپها و نیاز به ارائه راهکارهایی همگام با توسعه اینترنت و کسبوکارها بر بستر آن، نیاز داشت تا تفکر آیندهنگر در وندار به عنوان ارزشی اصلی تعریف شود. در ادامه راه وندار محصولاتی مثل «فرم پرداخت»، «تسهیم» و «وبسرویسها» با توجه به نیاز مشتریان و هدف حل مشکلات سنتی پرداخت، خلق شدند.
وندار، حامی و پشتیبانی است که دانش و تخصص خود را وقف موفقیت شما میکند. چه به دنبال گسترش قابلیتهای پرداخت دیجیتال خود باشید و چه به دنبال راهکارهای تسویه امن، تخصص و تجربه لازم برای برآوردن تمام نیازهای شما در وندار یکپارچه شدهاند. علاوه بر این، وندار به عنوان یکی از پیشگامان و توسعهدهندگان بانکداری باز در ایران، در جهت توسعه بانکداری باز قدم برمیدارد. ما با توانمندسازی افراد و کسبوکارها، اشتراکگذاری امن دادهها بین مؤسسات مالی و ارائهدهندگان خدمات را ممکن میسازیم. این امکان، باعث تقویت نوآوری میشود و تجربه مالی منسجم و شخصیسازیشده را ایجاد میکند. دادههای شما از طریق اقدامات امنیتی پیشرفته و تضمین حریم خصوصی، محافظت میشود. امروز بانکداری باز را در آغوش بگیرید و فعالیتهای فینتکی خود را دوباره تعریف کنید.
مسئولیتهای اجتماعی
در وندار تلاش میکنیم که بیشتر دربارهی کار با پول و فناوریهای مالی صحبت کنیم و بتوانیم راه و روشها و شرایطی را بسازیم که استانداردهای این حوزه را بالا ببریم. درواقع سعی میکنیم با رعایت اصول حرفهای و اخلاقی فضای بهتری را برای کار و زندگی ایجاد کنیم.
حفظ محیط زیست
نقش فناوریهای مالی در حفظ محیط زیست برای همه آشکار است. در وندار نیز بر این دغدغه آگاهیم و تلاش میکنیم با تغییرات ساده در امور اجرایی مانند حذف بخش عمدهای از کاغذبازیهای مرسوم بانکی سهم خود را در کاهش مصرف کاغذ بپردازیم. ما نیز به موارد منتهی به تولید سوخت فسیلی و تغییرات آبوهوایی حساسیم و سعی میکنیم در این حوزهی بسیار مهم آگاهیبخشی کنیم.
برابری جنسیتی
با توجه به نوپا بودن صنعت فناوری مالی، شرکتهای فینتکی، دولت و رگولاتورها این فرصت را دارند که جمعیتشناسی استعدادها را از لحاظ جنسیتی فراگیرتر کنند. گرچه بهکارگیری زنان در حوزهی فناوریهای مالی نسبت به دیگر بخشها وضعیت بهتری دارد اما همچنان راه درازی را برای تحقق برابری برای زنان در پیش داریم. در وندار نیز همواره به این مسئله توجه کردهایم و در برنامههای آموزشی و طرحهای استخدامی برای آن تمهیداتی اندیشیدهایم.
فراگیری مالی
این حق همه افراد است که به خدمات مالی مناسب دسترسی داشته باشند اما دلایل بسیاری مانند زبان پیچیدهی تکنولوژی، هزینهی بالا و دردسترس نبودن، مانع رسیدن این امکان را بهطور برابر به همه شدهاست. در وندار تلاش میکنیم برای حل این مشکل راهحلهایی ارائه دهیم و نیازهای اقشار مختلف را در این حوزه پیدا کنیم.
مسئولیتهای اجتماعی
در وندار تلاش میکنیم که بیشتر دربارهی کار با پول و فناوریهای مالی صحبت کنیم و بتوانیم راه و روشها و شرایطی را بسازیم که استانداردهای این حوزه را بالا ببریم. درواقع سعی میکنیم با رعایت اصول حرفهای و اخلاقی فضای بهتری را برای کار و زندگی ایجاد کنیم.